سفارش و ساخت اتیکت سینه
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

ساخت اتیکت سینه پرسنلی

ساخت اتیکت پرسنلی

اتیکت پرسنلی یک از اقلام رایج و پرکاربرد فرم و پوشش اداری است. امروزه کارمندان شرکت وسازمان های مختلف اتیکت را بخشی از پوشش خود می‌دانند. علاوه بر این اتیکت می‌تواند معرف فرد و مجموعه‌ای باشد که در آن مشغول است. اتیکت سینه پرسنلی ازدو بخش تشکیل شده است. بخشی از آن به معرفی فرد می‌پردازد و بخش دیگر آن مختص به مجموعه اصلی است.

در بخش معرفی فرد معمولا دو مورد لحاظ خواهد شد: نام و نام خانوادگی فرد و پست و سمت او در سازمان.

بخش معرفی مجموعه از دو مورد تشکیل شده است : نام مجموعه یا سازمان و لوگو یا برند آن.

سفارش و قیمت اتیکت پرسنلی

اولین مرحله در سفارش اتیکت سینه، طرح اولیه آن است. پس از آن که طرح اولیه مورد تایید قرار بگیرد، جنس ماده سازنده و نوع ساخت آن تعیین می‌شود. سپس با توجه به تعداد سفارش اتیکت پرسنلی قیمت آن تعیین می‌شود. شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن کادری مجرب و کارگاه‌های به روز توانسته کیفیت محصول خود را افزایش داده و همزمان قیمت نهایی محصول را پایین بیاورد. این امر باعث شده که این شرکت به فعالترین تولیدی اتیکت پرسنلی مبدل گردد.

شرکت تولیدی نشانه ساز تمامی سفارشات ساخت اتیکت پرسنلی را در هر تیراژی و با هرجنس و نوع چاپی می‌پذیرد. این انعطاف پذیری در ساخت باعث افزایش رضایت مشتریان و گسترش بازار این شرکت شده است. ضمنا همکاران ما در شرکت نشانه ساز به شما تعهد می‌دهند که سفارش مورد نظر را در زمان معین به شما تحویل دهند. جهت سفارش انواع اتیکت سینه فلزی و پلاستیکی با همکاران ما تماس بگیرید.

چرا استفاده از اتیکت سینه در محیط های اداری به امری رایج تبدیل شده است؟

اتیکت سینه بخشی از فرم اداری است و باعث شناسایی پرسنل یک مجموعه می‌شود. ضمنا باعث احساس تعلق بیشتر کارکنان به آن مجموعه خواهد شد و حس خوبی را در بیننده ایجاد می‌کند.

استفاده از اتیکت شناسایی پرسنل در چه سازمان‌هایی ضرورت بیشتری دارد؟

امروزه در اغلب نهادهای دولتی و خصوصی، برای شناسایی پرسنل از اتیکت سینه استفاده می‌شود. به طور مثال کارکنان بانک، مترو، پرسنل بیمارستان، فرودگاه و …

هزینه و زمان لازم برای ساخت اتیکت سینه پرسنل چه میزان است؟

شرکت نشانه ساز به عنوان اولین و برترین تولید کننده نشان سینه، بهترین کیفیت اتیکت سینه را در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه در اختیار شما خواهد گذاشت.البته عواملی همچون تیراژ و چگونگی طرح در هزینه و زمان تحویل محصول تاثیرگذار است.





:: برچسب‌ها: بج سینه , نشان سینه , اتیکت , بج فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: